SijilXpress: Inovasi Digital Bertaraf Antarabangsa Melonjak dengan 827 Pengguna pada Hari Pertama Pelancarannya

SijilXpress: Inovasi Digital Bertaraf Antarabangsa Melonjak dengan 827 Pengguna pada Hari Pertama Pelancarannya

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!



SijilXpress: Inovasi Terkini dalam Pengurusan Sijil Digital untuk Program Maya

SijilXpress, satu inovasi digital bertaraf antarabangsa, dilancarkan buat pertama kalinya dalam program Bengkel Asas Adobe After Effects pada 15 Oktober 2024. Sistem ini segera mendapat sambutan hangat, dengan seramai 827 pengguna berjaya menjana sijil digital mereka pada hari pertama pelancarannya.

SijilXpress dibangunkan dengan tujuan utama untuk memudahkan urusan pengurusan sijil bagi program-program maya. Sistem ini memberikan kemudahan tanpa perlu pendaftaran, membolehkan pengguna menjana dan terus memuat turun sijil mereka dalam tempoh yang sangat pantas. Tidak seperti sistem pengurusan sijil tradisional yang sering melibatkan tempoh menunggu yang lama serta kos kewangan yang tinggi, SijilXpress menyediakan pengalaman yang lebih efisien dan mudah, tanpa sebarang kos tambahan atau masa penghantaran yang lama.

Dalam fasa ini, SijilXpress akan digunakan secara meluas dalam semua program yang melibatkan Youtuber pendidikan di bawah Akademi Youtuber Guru Malaysia. Sistem ini dijangka menjadi penyelesaian terbaik dalam mempercepatkan urusan perkongsian sijil digital, sekaligus merancakkan kembali dunia perkongsian digital di Malaysia.

Dibangunkan oleh Cikgu Suffi, Guru Penyelaras ICT di SK Pangkalan TLDM, SijilXpress merupakan jawapan kepada cabaran dalam pengurusan sijil secara maya. Selain itu, sistem ini sedang diperbaiki untuk menjadi lebih mesra pengguna dan dijangka akan diperluaskan penggunaannya kepada warga pendidik di seluruh negara tidak lama lagi.

Dengan inovasi berterusan, SijilXpress berhasrat untuk memudahkan lebih ramai pengguna, sekaligus menjadi penyelesaian pilihan bagi program-program maya di Malaysia. Terus berinovasi, kehadiran sistem yang memudahkan anda! SijilXpress semestinya untuk anda!














 
BACA JUGA :

🔴 Siaran langsung temu bual Selamat Pagi Malaysia, RTM bersama Cikgu Suffi dan Cikgu Zuly

🔴 Siri Perkongsian Ilmu Blogger bersama Cikgu Suffi dan rakan-rakan

🔴 Youtuber Pendidikan mengorak langkah membuka tirai tahun 2023

🔴 Jom sertai kami! Panggilan untuk semua penyedia konten pendidikan di Malaysia.




Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

To Top